Raport o stanie Gminy Alwernia za 2024 rok

Raport o stanie Gminy Alwernia za 2024 rok

Raport o stanie Gminy Alwernia za 2024 rok


Szanowni Mieszkańcy,
Obowiązek sporządzenia raportu o stanie gminy wynika z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca
1990 roku o samorządzie gminnym. Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza
Gminy Alwernia w 2024 roku.


Rada Miejska w Alwerni rozpatrzy raport podczas sesji absolutoryjnej, podczas której
podejmowana będzie uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia Burmistrzowi Gminy
Alwernia absolutorium. Nad przedstawionym raportem przeprowadza się debatę, po
zakończeniu której Radni będą głosowali w sprawie udzielenia Burmistrzowi wotum
zaufania.


W debacie nad raportem głos mogą zabrać również mieszkańcy. Każda osoba zainteresowana
udziałem w dyskusji, zgodnie z obowiązującymi przepisami, musi złożyć do
Przewodniczącego Rady Miejskiej w Alwerni pisemne zgłoszenie, poparte podpisami
przynajmniej 20 mieszkańców.


Zgłoszenie należy złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwoła nazostanie
sesja. W debacie może wziąć udział maksymalnie 15 osób. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

podpis-burmistrz

Wróć do listy aktualności