Kalendarium

Przełacz na poprzedni miesiac Przełacz na następny miesiac Wrzesień 2020
Po Wt Śr Cz Pi So N
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Newsletter

XIV Sesja Rady Miejskiej w Alwerni

XIV Sesja Rady Miejskiej w Alwerni

Dodano:

Przewodniczący Rady Miejskiej w Alwerni zaprasza na XIV Sesję Rady Miejskiej w Alwerni, która odbędzie się w dniu 17 grudnia 2019 roku o godzinie 10 00 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni.

 

Przedmiotem obrad XIV Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:

 

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Wystąpienia przybyłych gości.
  6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z XIII Sesji Rady Miejskiej.
  7. Przyjęcie protokołu z XIII Sesji Rady Miejskiej.
  8. Informacja o złożonych interpelacjach i
  9. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2019r.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
  12. Podjęcie uchwały budżetowej Gminy Alwernia na rok 2020.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Alwernia.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na obsługę powiatowego publicznego transportu zbiorowego na linii komunikacyjnej Źródła-Trzebinia.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania z zakresu postępowania ze zwierzętami wolno żyjącymi.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania p.n. „Koncepcja przebudowy skrzyżowania DW 780 w miejscowości Alwernia (ul. Marii Skłodowskiej-Curie i Adama Mickiewicza)” .
  17. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania p.n. „Projekt budowy ciągu pieszo-jezdnego chodnika oraz odwodnienia przy drodze wojewódzkiej nr 780 w obrębie miejscowości Poręba-Żegoty i Alwernia”.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania p.n. „Przebudowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 780 w m. Poręba-Żegoty - projekt stałej organizacji ruchu".
  19. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania p. n. „Funkcjonowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego dla Powiatu Chrzanowskiego ”.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki opłaty.
  21. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Alwernia na rok szkolny 2019/20.
  22. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr II/12/2017 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 16 lutego 2017r. w sprawie określenia kryteriów drugiego etapu postepowania rekrutacyjnego do przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Alwernia.
  23. Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia funkcji zarządcy odcinka drogi wojewódzkiej nr 780 od odc. 110 km 1+300 do odc. 120 0+300 w celu przygotowania projektu stałej organizacji ruchu dla zadania pn. Przebudowa chodnika przy drodze wojewódzkiej  nr 780 w m. Poręba Żegoty -projekt stałej organizacji 
  24. Podjęcie uchwały w sprawie uznania petycji za niezasługującą na uwzględnienie.
  25. Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Alwernia za rok szkolny 2018/2019.
  26. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
  27. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
  28. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
  29. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

 

 

 

 

Wróć

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...