Wnioski dla właścicieli obiektów świadczących usługi hotelarskie nie będących obiektami hotelarskimi

Wnioski dla właścicieli obiektów świadczących usługi hotelarskie nie będących obiektami hotelarskimi

Dodano:

     Zgodnie z art.  39 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2019r. poz. 238), występuje obowiązek informowania o każdej zaistniałej zmianie w ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie, prowadzonej przez Burmistrza Gminy Alwernia.

     Przedsiębiorca świadczący usługi hotelarskie zobowiązany jest zgłaszać do ewidencji informacje o:

- zakończeniu świadczenia usług hotelarskich,

- uzyskaniu decyzji o zaszeregowaniu obiektu wpisanego do ewidencji prowadzonej przez Burmistrza do rodzaju i 

  nadaniu kategorii podlegającym wpisaniu do ewidencji prowadzonej przez Marszałka Województwa,

- zmianie działalności sezonowej na stałą lub stałej na sezonową,

- zmianie liczby miejsc hotelowych,

- zdarzeniach powodujących przejściowo wstrzymanie lub istotne ograniczenie zakresu świadczonych usług. 

Wróć

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...