Sprzedaż nieruchomości gruntowej

Sprzedaż nieruchomości gruntowej

Dodano:

Referat Gospodarki Komunalnej, Geodezji i Ochrony Środowiska:

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19.05.2010 r. o gospodarce nieruchomościami/ tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z późn.zm.

Wymagane dokumenty: Podanie w sprawie sprzedaży nieruchomości gruntowej.

Miejsce składania dokumentów: Biuro Obsługi Klienta- Urząd Miejski w Alwerni, ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, I piętro.

Termin załatwiania sprawy: Sprzedaż nieruchomości gruntowej następuje do 30 dni od daty wygrania przetargu.

Opłaty: Brak opłat.

Tryb odwoławczy: 7 dni od dnia przetargu

Wróć

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...