Zezwolenie na usunięcie drzewa

Zezwolenie na usunięcie drzewa

Dodano:

Referat Gospodarki Komunalnej, Geodezji i Ochrony Środowiska:
III piętro, pokój nr 307, tel.12 283 11 15 w.336


Podstawa prawna: Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody / Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 880/ tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 627/

Wymagane dokumenty:

  1. Zgłoszenie właściciela drzew
  2. Dokument potwierdzający prawo własności do działki
  3. Mapa z zaznaczonymi drzewami do usunięcia

Miejsce składania dokumentów: Biuro Obsługi Klienta- Urząd Miejski w Alwerni, ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, I piętro

Termin załatwiania sprawy: Do 21 dni od daty złożenia zgłoszenia.

Dokumenty do pobrania:
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew - dla działkowiczów

Wróć

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...