Refarat podatków i opłat:
II piętro, pokój nr 210, tel.12 283 11 15 w.320
Osoba odpowiedzialna: Inspektor Elżbieta Hajduk
Podstawa prawna: Art. 306 a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r.- Ordynacja podatkowa ( tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 900 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zaświadczenia dot. ewidencji podatkowej /wniosek zależy od rodzaju zaświadczenia jakiego podatnik chce uzyskać /
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Alwerni ul. Gęsikowskiego 7 – Biuro Obsługi Klienta I p.
Termin załatwiania sprawy: Do 7 dni
Opłaty: Za zaświadczenie - 17 zł.
Tryb odwoławczy: Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie - ul. Lea 10, za pośrednictwem Burmistrza Gminy Alwernia. Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Dokumenty do pobrania:
- Wniosek o wydanie zaświadczenia - do Opieki Społecznej
- Wniosek o wydanie zaświadczenia - ogólny