![]() ![]() |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So | N | |
1 | |||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | |
30 | 31 |
Dodano:
Referat Podatków i Opłat:
II piętro, pokój nr 209, tel. 12 283 11 15 w.319
Osoba odpowiedzialna: Inspektor Stanisława Kajfasz
Podstawa prawna: Art. 8-12b ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 716 z późn. zm.) art. 21 § 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.-Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 613 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty:
Miejsce składania dokumentów: Urząd Miejski w Alwerni ul. Gęsikowskiego 7 - Biuro Obsługi Klienta I p.
Termin załatwiania sprawy: Do 60 dni.
Opłaty: Nie pobiera się.
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Gminy Alwernia. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Dokumenty do pobrania: