Zmiana organizacji pracy Urzędu Miejskiego w Alwerni

Zmiana organizacji pracy Urzędu Miejskiego w Alwerni

Dodano:

W związku z pandemią choroby COVID-19, wywoływaną przez koronawirusa SARS-CoV-2, w trosce o bezpieczeństwo klientów urzędu oraz pracujących tam osób, zwracamy się z prośbą o rezygnację z osobistego załatwiania spraw urzędowych oraz ograniczenie bezpośredniego kontaktu do niezbędnego minimum w Urzędzie Miejskim w Alwerni oraz w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Alwerni.

Osoby przychodzące do Urzędu będą obsługiwane wyłącznie w Biurze Obsługi Klienta.


Mieszkańcy powinni też poczekać z załatwianiem spraw, które nie są pilne. Przypominamy, że większość spraw meldunkowych oraz związanych z dowodami osobistymi można załatwiać w formie elektronicznej przez stronę www.obywatel.gov.pl .

Zachęcamy wszystkich, by sprawy urzędowe załatwiali telefonicznie: tel. 12 283 11 15, fax: 12 283 17 92 lub elektroniczne, bez konieczności wychodzenia z domu.

Wróć

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...