Kancelaria Burmistrza Gminy Alwernia po remoncie

Kancelaria Burmistrza Gminy Alwernia po remoncie

Dodano:

Po 30 latach, w Urzędzie Miejskim w Alwerni wyremontowana została Kancelaria Burmistrza. Stan techniczny i wizualny jednego z najważniejszych pomieszczeń w budynku Urzędu wymagał gruntowanego i solidnie przeprowadzonego remontu. To zadanie udało się zrealizować dzięki zaoszczędzonym w budżecie środkom. Pomieszczenie zyskało ponadczasowy, klasyczny, skromny wystrój, aby przez wiele kolejnych lat mogło służyć przedstawicielom Samorządu, Mieszkańcom i Gościom.

Dbałość o wizerunek Urzędu jest jedną z najważniejszych cech dobrego gospodarza i jego wyrazem szacunku do osób z którymi się na co dzień spotyka.

Zapraszamy do oglądania zdjęć - przed i po zrealizowanym remoncie.

PRZED REMONTEM:

 

 

PO REMONCIE:

Wróć

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...