Czasowe wyłączenie bezpośredniej obsługi mieszkańców w Urzędzie Miejskim w Alwerni

Czasowe wyłączenie bezpośredniej obsługi mieszkańców w Urzędzie Miejskim w Alwerni

Dodano:

Szanowni Mieszkańcy Gminy Alwernia,

mając na uwadze fakt czasowego ograniczania dostępu obywateli do coraz większej liczby instytucji publicznych, w tym m.in. sądów i urzędów, ze względu na dużą liczbę osób, które na co dzień odwiedzają urząd i jednostki organizacyjne gminy, a co za tym idzie zwiększone ryzyko potencjalnego zarażenia wirusem SARS-CoV-2 (koronawirus) w miejscu publicznym.

PODJĘŁAM DECYZJĘ

o czasowym wyłączeniu bezpośredniej obsługi mieszkańców w Urzędzie Miejskim

w Alwerni od 26 marca br. do odwołania

Prosimy kontaktować się z Urzędem Miejskim w Alwerni  wyłącznie telefonicznie pod nr telefonu 12 2831115 lub 600 228 068 oraz za pośrednictwem skrzynki e-mailowej: urzad@alwernia.pl

Przypominamy, że większość spraw meldunkowych oraz związanych z dowodami osobistymi można załatwiać za pośrednictwem platformy E-PUAP.

Zachęcamy wszystkich, by sprawy urzędowe załatwiali telefonicznie: tel. 12 2831115, 600 228 068, fax: 12 2831792 lub elektroniczne, bez konieczności wychodzenia z domu.

Wszystko z troski o zdrowie Państwa i pracowników urzędu.

Równocześnie zapewniam, że jako samorząd dokładamy wszelkich starań, by zagwarantować mieszkańcom bezpieczeństwo. Na bieżąco dostosowujemy się do wydawanych przez administrację rządową poleceń oraz jesteśmy w stałym kontakcie z odpowiednimi służbami.

Proszę też o zachowanie spokoju, nie uleganiu panice i jeszcze raz apeluję o bardzo poważne potraktowanie zaleceń służb sanitarnych. To czas, by zadbać o własne zdrowie i osób w Państwa otoczeniu.

W nagłych przypadkach z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego prosimy o kontakt pod nr telefonu 12 283 11 15  wew. 307.

Bądźmy w tym trudnym czasie odpowiedzialni, wyrozumiali i życzliwi.

 

Burmistrz Gminy Alwernia
Beata Nadzieja-Szpila

 

 

 

Wróć

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...