I Sesja Rady Miejskiej w Alwerni

I Sesja Rady Miejskiej w Alwerni

Dodano:

I Sesja Rady Miejskiej w Alwerni odbędzie się 10 stycznia 2019 roku o godz.12 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni.

Przedmiotem obrad I  Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
  4. Przyjęcie porządku obrad.
  5. Wystąpienia przybyłych gości.
  6. Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z III  Sesji Rady Miejskiej.
  7. Przyjęcie protokołu z III Sesji Rady Miejskiej.
  8. Interpelacje radnych.
  9. Wnioski i zapytania radnych.
  10. Podjęcie  uchwały budżetowej Gminy Alwernia na 2019r.
  11. Podjęcie  uchwały w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Alwernia.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania z zakresu postępowania ze zwierzętami wolno żyjącymi.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie  udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania p.n. „Funkcjonowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego dla Powiatu Chrzanowskiego ”.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie  ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 oraz podwyższenia kwoty kryterium dochodowego i ustalenia zasad zwrotu wydatków poniesionych na świadczenia w ramach realizacji tego programu.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr IX/72/2015 Rady Miejskiej w Alwerni, z dnia 25 czerwca 2015r. w sprawie: poboru łącznego zobowiązania pieniężnego, podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie  zmiany składu osobowego Komisji Skarg ,Wniosków i Petycji.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie  zmiany składu osobowego  Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Promocji.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego  Komisji Edukacji, Kultury, Zdrowia, Turystyki i Sportu.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie  zmiany składu osobowego Komisji Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej.
  21. Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
  22. Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
  23. Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
  24. Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
  25. Informacje, oświadczenia, komunikaty.

 

Wróć

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Więcej...